Wednesday 15 November 2017

Er Det Mulig Å Bli En Vellykket Forex Handel


Hvordan jeg ble en vellykket Trader Hvordan jeg ble en vellykket handelsmann Da jeg begynte å handle, visste jeg ingenting om markedene eller om noen form for handelsstrategier. I begynnelsen handlet jeg bare med gratis signaler fra IBTimesFX, men jeg fant ut etter en tid forbi at jeg ikke liker deres stil med handel. Jeg trengte å lære at Trading er noe veldig individuelt. Du kan ikke handle med en annen person med suksess. Du kan bare handle din egen stil med hell. Så jeg tenkte mye på min egen handelsstil og begynte mer og mer å sette opp en handelsplan som passer til min egen personlighet. Når du ser den planen må du være forsiktig. Lær deg bra, men lær ikke for mye. Handelsplanen er et speil av min egen personlighet, så du kan ikke bruke den til din handel. Jeg delte min handelsplan i tre kategorier: Data er viktige for å kunne ta en handelsavgjørelse. I denne kategorien har jeg for eksempel alle mine tekniske indikatorer. De hjelper meg med å avgjøre om vi er i en trend, og hvis trenden er opp eller ned. Jeg bruker alltid de samme indikatorene: - Moving Averages - RSI - MACD - ADX - TSR Big Trend Jeg bestemmer retningen for en trend på både det ene og fire timers diagrammet. Begge må samsvare. Jeg jobber som redaktør med International Business Times. Fra klokka 08.00 til 18.00 er jeg veldig opptatt med arbeidet mitt, og jeg har ikke mye tid til å se diagrammer. Derfor bestemte jeg meg for å ha en handelsstrategi som ikke absorberer meg hele dagen. Jeg bruker i øyeblikket to forskjellige strategier. Den ene er en Swing Trading Strategy, den andre er en Breakout-strategi. For min Swing Trading bruker jeg Pivot Point som en oppføring. I følge trendanalysen åpner jeg en kjøpsordre i en uptrend og en salgsordre i en down trend. Swing Trading lar meg konsentrere seg om dagen fullt ut på meg redaksjonelt arbeid for IBTimes. Jeg er ikke bekymret for mine ventende bestillinger. Jeg bare la dem være om dagen. For min Breakout-strategi finner jeg ut de høyeste av de siste 24 timene i en uptrend, i tillegg lavet av de siste 24 timene i en down trend. Dette punktet jeg bruker til min oppføring. Breakout-strategien tillater ikke å se på diagrammet hele tiden. Så, dette er faktisk ganske enkelt, finne ut trenden, og åpne ventende ordrer. Jeg antar at alle kan gjøre det. Hva handel gjør veldig unik er den nødvendige disiplinen som hver handelsmann må ha. Discipline In Trading er det viktig at du gjør det samme hver dag. Du må følge adamantly din handelsplan. Din handelsplan er din virksomhet. Hvis du ikke følger din handelsplan i hver eneste handel, trenger du ikke å handle. Hvis du handler med disiplin, vil du lykkes. Hvis du ikke handler med disiplin, vil du ikke lykkes. I din handelsplan må du avgjøre klart hva du handler. Gjør du handel med Forex, Commodities eller Equities Best er ikke å handle alt på en gang. Jeg handler bare de store valutaparene og noen av kryssene. Alt i alt har jeg ikke mer enn 7 par på min oversikt. Noen dager er veldig hjerte, fordi ingen av mine handler gir fortjeneste. Alle av dem mister. Men dette skjer ikke veldig ofte. Og jeg handler alltid med en positiv risikobelønning på 35 Pips Stop Loss og 55 Pips Take Profit. Dette tillater meg å miste halvparten av handlingene mine og bli lønnsom. Jeg vet godt at jeg ikke er i stand til å forutsi markedets bevegelser. Jeg antar at ingen kan gjøre det. Ellers ville vi alle bli rike. En vellykket handelsmann er ikke den som kan forutsi fremtiden, men den som har mye disiplin. Selv om jeg taper noen ganger, gir jeg ikke opp, jeg sparker ikke bort handelsplanen min, men jeg fortsetter å handle hver dag. Under min handel trengte jeg å lære en ting: Hvis halvparten av min handler vinne, og den andre halvparten mister, betyr det at jeg har en perfekt handelsstrategi. Det er ikke nødvendig å se etter en hellig gral, for det er ingen der ute. Den eneste Holy Grail eksisterende er min egen disciplin. Hvordan bli en vellykket deltid Forex Trader Deltid forex trading kan være en vellykket måte å supplere din inntekt, uansett hva din situasjon eller tidsplan. Selv om du jobber heltid eller holder en deltidsjobb, kan du finne tid til å handle i dette potensielt lønnsomme markedet. Les videre for noen tips for å hjelpe deg med å komme deg dit. TUTORIAL: Forex Valuta Nøklene til suksess i Forex Nøkkelen til vellykket forex trading er å spesialisere seg i valutaparene som handler når du er tilgjengelig for handel, og å bruke strategier som ikke krever konstant porteføljeovervåking. En automatisert handelsplattform kan være den beste måten å oppnå dette, spesielt for nye handelsmenn eller de med begrenset erfaring. (Sjekk ut noen vanlige feil som ofte drar opp forexhandlere i de viktigste grunnene til at Forex Traders mislykkes.) 1. Finn de riktige parene å handle Selv om forex trading skjer 24 timer i døgnet i løpet av uken, er det best å handle i toppvolum timer for å garantere likviditet. Likviditet er en forhandlers evne til å selge en posisjon, noe som er mye lettere å gjøre når markedet er mest aktivt. Forutsatt at du jobber en ni-til-fem jobb, vil du være tilgjengelig for handel enten tidlig eller sent på dagen. Avhengig av valutaparene du handler, kan høyt volum oppstå på hver ender av dagen. Enten tid kan være riktig tidspunkt for handel. For småhandlere med minikontoer og nybegynnere som mangler erfaring, anbefaler eksperter handelskurs i USA mot ulike utenlandske valutaer. Enda mer erfarne handelsmenn foretrekker handel i amerikanske valutaer mot andre utenlandske valutaer, selv om mange kunnskapsrike forexhandlere også vil handle utenlandsk valutapar. Det store flertallet av dollarvolum som handles på valutamarkeder, forekommer i valutaparene under. På grunn av god likviditet i disse parene kan det være klokt for deltidshandlere å begrense handel til disse raskt handlede valutaene. (For mer informasjon om globale valutaer, les Top 8 mest tradisjonsmessige valutaer.) For deltidshandlere med mer erfaring, og med tid til undersøkelsesforhold og omstendigheter som kan påvirke valutapriser, tilbyr følgende par også høy likviditet. Fordi deltidshandleren har en begrenset tid for å handle, anbefaler eksperter kun å handle USDEUR-paret. Dette paret er oftest handlet, og det er en rikelig mengde lett tilgjengelig informasjon om disse valutaene i trykte, kringkastede og internettmedier. Omvendt fraråder eksperter deltakere fra å handle to utenlandske par som kan kreve mer sofistikert kunnskap, og for hvilken informasjon kanskje ikke er lett tilgjengelig. (For å lære mer om handel med amerikanske dollar, sjekk ut Play Foreign Currencies Against US Dollar - Og Win.) Det finnes en rekke automatiserte handelsprogrammer med et bredt spekter av funksjoner tilgjengelig på markedet. Noen av dem kan være i stand til å overvåke valutapriser i sanntid. plassere markedsordrer (pålegge grense, markedsbehandlet eller stoppe ordrer), gjenkjenne lønnsomme sprekker og ordre handel automatisk. Vær imidlertid oppmerksom på at selv om en handel er bestilt, er det ingen garanti for at bestillingen vil bli fylt på handelsgulvet til forventet pris, spesielt i et raskt og flyktig marked. Et såkalt sett og glemmer program kan være den beste måten for en begynnende deltidshandler å begynne å lære om forex trading, og la programvaren gjøre de automatiserte avgjørelsene. Flere automatiserte programmer tilbyr en enkel plug and play-funksjon - en enkel måte for deltidsbegynnere å begynne å handle. Dette i en av de største fordelene med automatisert handel - disiplinert, unemotional trades. Mer erfarne deltakere kan foretrekke en mer hands-on trading-tilnærming, og velg automatisert handelsprogramvare med flere programmerbare alternativer. (For å lære mer, se Forex Automation Software for Handsfree Trading.) 3. Bruk Dispassion og Discipline For handelsmenn som tar sine egne handelsbeslutninger, i stedet for å stole på et automatisert system, er disiplin og dispassion avgjørende for suksess. Deltidshandlere rådes til å ta fortjeneste når de materialiseres i stedet for å forutse større spredninger og større fortjeneste. Dette krever en grad av selvdisiplin i raske trendmarkeder hvor gunstige spreads utvides. Fordi en trend kan slå seg omgående og bli påvirket av en ekstern hendelse som en deltidsentreprenør kanskje ikke er klar over, får vellykkede handelsmenn fortjeneste når de kan. Tilbakestilling og stopp av markedsordrer kan pålegges for å beskytte mot plutselige tilbakevendelser i markedet og for å minimere risiko. Men som nevnt tidligere, er det ingen garanti for at en ordre vil bli fylt til forventet pris. (For tips om hvordan du analyserer din handel og forbedre, les 4 grunner til at du trenger en Forex Trading Journal.) Deltidshandlere med liten eller ingen erfaring anbefales å begynne å handle med små mengder valuta. Ved å åpne en mini forex-konto. som krever et mindre innskudd enn kontanter, kan handelsmenn kontrollere 10.000 valutaenheter. Standardvalutaen kontrollerer 100.000 valutaenheter. Minimumskasseinnskudd på en minikonto kan starte på 2000 og kan være så høyt som 10.000. Med innflytelse som tilbys til handelsmenn, som kan løpe så høyt som 400-til-1, kan potensielle gevinster og tap være betydelige. Utnyttelse er definert som lånte penger, hentet fra utlånsinstitusjoner eller meglerfirmaer, som tillater handelsmenn å kjøpe valuta mye på margin. Med andre ord tillater overføring meglerne å sette opp bare en brøkdel av kontanter representert i en valuta mye. For eksempel, med 1 margin, er det bare 1.000 som kreves for å handle en valuta mye verdt 100.000. (For mer innsikt, sjekk ut Forex Leverage: Et dobbeltsvinget sverd.) Endelig, legg aldri mer penger i fare enn du har råd til å tape. The Bottom Line Vellykket deltid forex trading er et spørsmål om disiplin, dispassion og trading de riktige valutaparene på riktig tidspunkt på dagen. For nybegynnere, er et automatisert handelsprogram trolig den beste måten å bryte inn i forex trading, i hvert fall til neofytehandleren blir mer kjent med handelsprosedyrer og muligheter. Som ethvert aspekt av å investere eller spekulere, er det ingen garanti for at du vil tjene penger. Smarte, kunnskapsrike, erfarne forhandlere - og til og med nybegynnere i forex trading - vil imidlertid ha bedre sjanse til å tjene penger hvis de følger de få enkle prinsippene som er beskrevet ovenfor. (Aspiring Forex Traders kan begynne å lese Forex Trading: Bruke det store bildet.) Artikkel 50 er en forhandlings - og oppgjørsklausul i EU-traktaten som skisserer trinnene som skal tas for ethvert land som. Et første bud på et konkursfirma039s eiendeler fra en interessert kjøper valgt av konkursselskapet. Fra et basseng av tilbudsgivere. Beta er et mål for volatiliteten, eller systematisk risiko, av en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet. En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever at. Er det mulig å lage bærekraftig fortjeneste handel forex Kan jeg lage bærekraftig fortjeneste trading forex. Den som har handlet forex lenger enn et par uker har spurt dette spørsmålet. Jeg har sikkert i begynnelsen av min forex karriere, jeg liker å lære andre hvordan du kan handle forex og hvordan du kan bli lønnsom i forex. Det er den nøyaktige grunnen til at jeg startet Smart Forex Learning. En annen måte som jeg ofte prøver å hjelpe folk på, er på den sosiale QampA-siden Quora. Hvis spørsmålene I8217m spurte er det noen indikasjon, er folk ganske tvilsomme om forex: Jeg får dette spørsmålet mye. Det stammer vanligvis flere ting. Folk forventer raske rikdommer, men uten å sette i timene. Forskning har vist at 80 av dagens forhandlere slutter innen de første 2 årene. Vanligvis, på et visst tidspunkt, har de mistet for mye penger og enten sluttet eller (enda verre), går og handler for et magisk forex trading system. Da mister de litt mer. Folk føler seg tapt. Det må ikke være slik. Og I8217m vil ikke engang prøve å selge deg noe. Rådene jeg gir til folk er det samme rådet jeg tok til hjerte da jeg sliter med å tjene penger. Det tillot meg å bli strukturert, behandle forex som en bedrift. Det tillot meg å bli lønnsomt i en sektor hvor de fleste mennesker mister penger. Dette er hva jeg forteller folk: Kan jeg gjøre bærekraftig fortjeneste trading forex Først og fremst bra spørsmål Og takk for at du har interesse for forex, du venter ikke på det. Jeg kommer til å fortelle den upopulære sannheten først: det er ikke lett å lage bærekraftig fortjeneste trading forex. 60 av valutahandlere mister penger, og dette er et veldig forsiktig estimat. Som de sier: Den beste måten å ende opp med 1000 i forex, er å begynne med 2000. Det vil skje over natten, men det er definitivt mulig skjønt. Here8217s hvordan jeg ville nærme seg det: Jeg vet at det høres underwhelming, men prøv å fokusere først på prosessen i stedet for fortjenesten. Du bør studere grunnleggende først (BabyPips skolen er utmerket for dette). Deretter får du en demo konto fra en anstendig megler (jeg kan anbefale Pepperstone. Men enhver anerkjent megler som AxiTrader eller Oanda er like bra) og prøver å få en følelse av hvordan forex trading fungerer. Det er viktig å finne en handelsstil som samsvarer med hvor mye tid du har. Avhengig av ledig tid hver dag eller uke, kan scalping, dagshandel, swing trading eller selv posisjon trading være et alternativ. Sørg for å finne en handelsstil som passer til din personlighet. Scalpers kjærlighet spenning, posisjon handelsmenn må være ultra-pasient. Din handelsstil kan ende opp med å gjøre forskjellen mellom tap og fortjeneste. Neste opp, les et par gode bøker om handel. Lær det grunnleggende om lysestake kartlegging, pris mønstre, teknisk og grunnleggende analyse, trading følelser, etc. Ive oppført noen gode forex bøker. de fleste av dem klassikere i sin egen henseende. For å holde øye med nyhetene, er en god økonomisk kalender også nyttig. Du bør også begynne å lage din egen handelsplan med et handelsregister. Forskjellen mellom en vellykket handelsmann og en taper er at tapende handelsmenn mangler struktur. En handelsplan og tidsskrift gir denne strukturen. En handelsdagbok bør ikke bare være en loggbok for handlingene du tar, men også hvordan du føler deg om å ta den handelen, hva du oppfatter som risiko og til og med pågående følelser når åpen handel utfolder seg. Det handler om trading følelser på en systematisk måte som gjør det lettere å forbedre på dem. Det vil også hjelpe med frykten for å gå glipp av (eller FOMO). Konklusjon Jeg gjør ofte følgende analogi: handel som en astronaut. Svett de små tingene, tenk på hva som kan gå galt og jobbe i byggesteinene for å gjøre deg til en god handelsmann. Det tar tid og disiplin, men jeg kan fortelle deg: it8217s er verdt det. Til syvende og sist vil dette føre deg til å ta de riktige beslutninger, oppnå konsistens og til slutt gjøre bærekraftig fortjeneste trading forex. Ikke nøl med å kontakte meg hvis du har flere spørsmål, jeg vil gjerne hjelpe. Hva er dine beste tips for å bli lønnsom Forex Trader Legg igjen et notat i kommentarene Du kan også like dette: Den ultimate Forex trading plan guide 5 kritiske grunner til at de fleste handelsfolk mister penger Topp 5 ting som holder deg tilbake som handelsmann Essential Gear for Forex Traders Hvorfor tenke som en astronaut vil gjøre deg til en bedre handelsmann Postnavigasjon Er det mulig at noen kaller Forex trade et spill I det siste trinnet har du blitt en vellykket handelsmann. Din fortjeneste vokser jevnt. Fem-syv år med et intensivt intellektuelt arbeid, tap av nerver, penger og Forex handler er bak deg. Du synes det er morsomt å ringe yrket ditt til et spill. Er det mulig å tjene og handle Forex Ja, absolutt Din sinnstilstand Du har allerede sett eksempler på vellykkede handler i Forex, kan analysere sine seire, være et eksempel for nybegynnere og danne din egen handelskalender. Du anser dine tidligere feil i Forex for å være en verdifull opplevelse. Traders som har reist veien fra begynnelsen og helt gjennom, har i dette trinnet et ønske om å dele sin unike erfaring med andre. Du har allerede tegnet kalenderen for Forex handlinger: om det er innen dag eller din gjennomsnittlige ordre varer noen få måneder. Uansett, du holder deg til reglene i ditt handelssystem, og dette tjener deg penger. På dette punktet bestemmer mange handelsmenn å skrive en ekspertrådgiver eller bruke andre metoder for automatiseringshandel. og andre fortsetter å handle manuelt av de tidligere fastsatte reglene. Noen kombinerer begge metodene. Din markedsintuksjon er sterk nok til å handle mye og med suksess. Ved å fullføre en lang vei fra nybegynner til profesjonell har du fortjent tittelen til en lærer. Rådgive kunder, handle for deg selv, del din erfaring i relaterte magasiner. Bli analytiker eller lærer. Hjelp andre til å gå gjennom denne banen, som om ingen vet realiteten av suksess. Bli vår klient Start handel OPEN DEMO ACCOUNT PARTNER Har du noen forslag til å gjøre nettstedet vårt bedre Har du lagt merke til en feil på nettstedet Fortell oss

No comments:

Post a Comment