Monday 13 November 2017

Megling Avgifter For Alternativet Trading In India


Her finner du en tabell som sammenligner intradag megleravgifter og leveringsmeglingskostnader belastet av ulike nettbaserte meglere i India. Sharekhan, ICICIdirect, Motilal Oswal, Religare, SBICAP Securities, Angel Broking, 5paisa, Indiabulls, UTI Securities, HDFC Securities, Indiainfoline, Reliance Money. Jeg prøver hele tiden å oppdatere denne tabellen og prøve å holde den oppdatert, så hvis du har mer informasjon, vennligst legg igjen en kommentar. Det er også viktig at du leser kommentarene under tabellen for å få et komplett bilde. Brokerage for levering MMCMinimum månedlig engasjement. Meglere er vanligvis omsettelige. Flere av dere som prøver å velge en online megler og åpne en online trading konto må ha blitt frustrert og prøver å søke etter de eksakte meglerkostnadene som belastes av ulike nettbaserte meglere. Men faktum er at megling av samme megler varierer og i flere tilfeller er omsettelig. For eksempel hvis du går og forteller et meglerhus at du skal deponere 2 lakh rupees og prøve å overbevise dem om at du skal handle tungt, kan de vurdere å redusere megling. Det er derfor i tabellen ovenfor at du bare finner en rekkevidde for meglerkostnadene i noen tilfeller. Men det burde være nok til å få en ide. Effektiv megling med skatt er mer: I tillegg til de ovennevnte meglerkostnadene må du betale STT (Securities Transaction Tax) til kursen eller 0,02 av det totale transaksjonsbeløpet. Du vil også bli belastet 12,5 Service Skatt på meglerbeløpet (og ikke på transaksjonsbeløpet). For eksempel, hvis megling er 0,50 for levering og du gjør en leveringstransaksjon på Rs.100 - så er den totale megleringen du betaler 0,50 (megler) 0,02 (stt) 0,063 (serviceavgift) 0,58. Dermed vil din effektive megling (inkludert alle skatter) være 0,58. Tilsvarende for megling på intradagstransaksjoner. Man kan også like å sammenligne meglerhusene som belastes av nettbaserte meglere nevnt ovenfor for handel i futures og opsjoner. Jeg har omsatt opsjoner på SBICAP-verdipapirer og har blitt belastet Rs.100 - flat megleravgift for hver opsjon handel. Jeg vil nok finne ut og også legge til en sammenligningstabel for meglerkostnader for handelsderivater (futures og alternativer) senere, hvis jeg ser nok folk google søker etter det samme. For futures belaster noen nettbaserte meglere forskjellige meglerforretninger for ulike handelsben, det vil si annerledes for kjøp og salg av handel. Bortsett fra SBICAP Securities, har jeg ingen annen handelskonto. Så min informasjon er samlet fra indirekte kilder. I tilfelle det er noen inakurraenser, vennligst gi beskjed ved å legge inn en kommentar. Dmat-kontoer, Online Trading Accounts i India 70 kommentarer: Jeg vil virkelig sette pris på om du skal gi en lignende komparativ tabell over meglerhus som belastes av ulike meglerfirmaer på OPTIONS (FampO), dvs. aksjeopsjoner og NIFTY Options. Thnaks på forhånd, jeg må kontakte hver megler og deretter få prisene fra hver av dem. Dette vil kreve litt tid amp tålmodighet. Jeg har allerede dette i min gjøremålsliste. men kan ta en stund Kan du snakke om kostnadene for DBS Cholamandalam dude fint arbeid. men kan du foreslå det bedre firmaet i form av online trading programvare, jeg hørte at det er problem med icici direkte myk .. det bryter ofte ned. og hvordan er SBICAP-verdipapirer anonyme Jeg har ikke hatt problemer med programvare eller tilkobling av sbicap-verdipapirer. Men det er små problemer for eksempel, det virker ikke på Linux (fungerer fint) i Windows). Også hvis du skal gjøre tung intraday trading, så kan du kanskje også snakke med noen som har kontoer med sharekhan eller motilal oswal og andre meglere. Jeg har omsatt opsjoner på SBICAP-verdipapirer og har blitt belastet Rs.100 - flat megleravgift for hver opsjon handel. Jeg kunne ikke forstå dette Vennligst forklar dette herrn. vennligst veilede meg med hvem jeg må åpne min konto for elektronisk handel. Jeg skal bare investere 1 laks. anon det er vanskelig for meg å gi et bestemt svar eller veiledning. Alt jeg kan si er at jeg er ganske fornøyd med sbicap-verdipapirer. Men hvis du planlegger å gjøre intradag trading så kanskje sharekhan eller andre meglerfirma ville være bedre. Dette følger med en ansvarsfraskrivelse som jeg personlig ikke har prøvd sharekhan. Flott jobb iinvestor, info du har oppgitt er fantastisk. Takk så mye. Jeg vil gjerne gi tilbakemelding til icicidirect her: Meldingen til icicidirect er 0,76. Den totale inkl. Skatt kommer til 0,85 Mekleriet er mer når du selger aksjer mottatt gjennom en børsnotering. (Ingen megling for aksjer tildelt gjennom børsintroduksjon) Jeg har satt opp med ICICI i nesten 4 år nå, men nå har jeg fått nok av sin bullshit. Kundeservicen suger og de tar vilkårlig gebyr uten varsel. Dette er sant med ALIC icici-produktene (jeg har sparepenger, demat-cum-trading ac, et boliglån og kredittkort) og har alltid hatt problemer med kostnader. og kundeservicen er virkelig god til å leke med ord. For folk som ikke forstår det engelske språket, vil de virkelig villede deg, det vil si hvis du kommer til dem i utgangspunktet. Nå som SBI kommer bra, er jeg veldig glad for å se en nasjonalisert bank som tilbyr pari-tjenester. Jeg har bestemt meg for å skifte alt jeg kan til SBI. Jeg føler meg veldig trygg fordi med SBI, hva du ser er hva du får. og de leker ikke med ord. Faktisk, det var det som fikk meg til å besøke nettstedet ditt i utgangspunktet. Takk igjen. Bare et par spørsmål: 1. Tillater SBICAPSECMotilal Oswal deg å handle i alle aksjer av BSE og NSE (minst de som er omfattet av ICICIDirect) eller er det noen begrensninger 2. Kan du allokere penger til din sbicapsec demattrading-konto fra en SBI NRE konto (Hvis du har denne informasjonen) Takk på forhånd, Prasad Ja, du kan handle i aksjer på både NSE og BSE, bare vær forsiktig med å velge dette alternativet når du åpner en konto. Jeg er ikke klar over info om NRE-kontoen. Dette er virkelig en flott anmeldelse. setter pris på arbeidet ditt mye. Vennligst korriger SBI intrday chrges, det er 0,15 eller 5 paise avhengig av hva som er høyere (det er hva SBI kundeservice fortalte meg) må du velge (for SBICAP) for hvilken spesifikk utveksling du vil åpne en handelskonto Hva om noen ønsker å handle på BSE og NSE samtidig er jeg veldig takknemlig for deg for denne verdifulle informasjonen. Jeg vet ikke hva du heter, men jeg setter stor pris på din innsats. Denne informasjonen var veldig hjelpsomme for meg å finne ut hvor mye meglerhandel jeg betalte til indiabulls. Takk Kan du snakke om kostnadene for elite stock management ltd (delhi) Hei, jeg har åpnet konto med sbi capsecurities og jeg er veldig imponert med deres tjenester, selv deres kundeservice er veldig bra. Normalt handler jeg i FampO-segmentet og for intradag tar de 50 rupees uavhengig av scrip og 100 rupees hvis du ikke kvitterer posisjonen din samme dag, noe som er langt bedre enn mange av meglerhusene. Hei, fint arbeid. Vær oppmerksom på at India Infoline og 5Paisa er på, og det samme Har du FampO-tabell i tillegg, trodde jeg at STT-skatt har falt til a0.2 virkelig nyttige ting. setter pris på arbeidet ditt. la meg fortelle om hva som er bra for NRI folk og hvordan han åpner derfra sted. fordi jeg bor i kuwait så jeg spør. tusen takk for din uvurderlige tid. jeg venter på deg ans. god jobb iinvestors. Veldig bra å få hele detaljer i en enkelt blogg. Jeg kom å vite at ventura1 lader flat 35rs per lot .. men det er akkurat som forhåndsbetalt konto. Vennligst finn detaljene i lenken nedenfor: chennaiventura. files. wordpress200906plan-types1.jpg Jeg bruker reliancemoney fra siste 2 år. interms of brkerage det er mindre i forhold til andre meglerhus .. men reliancemoney nettstedet er verst jeg noensinne hadde sett. Hei herregud, men la meg fortelle alle folk at jeg bruker HDFC-sek, og de er virkelig beste i alle aspekter. enten tarding nettsted, cust omsorg osv. Jeg har nylig åpnet acc med Almondz global. de er også bra med en pigg på .30 for levering og .02 for id og vil dekke etter at mine transaksjoner er økende. En god ting er at du har en grense på 10 ganger av den første amouten, kontroller at du gir dem. men drawbak er at eneste aksje, hdfc og icici bank er knyttet til online fondoverføring fra aksjeselskap. for hvile banker må du gi kontroller for handelsgrenser, legger jeg merke til at SBICAPSEC-priser er oppgitt for nettbasert og høyeste plikt. Jeg tror den normale prisen de tar for offline er 0,35 for levering og 0,05 for intradag per ben. Jeg kjenner noen gutter som får bedre priser basert på virksomhet gitt. Når det gjelder Prasad 39question39 - kan du bare tildele midler fra NRE-kontoen hvis du har en NRI-handelskonto. Else foreslår at du overfører penger fra NRE til innenlandsk bankkonto og deretter allokere. Fantastisk arbeid gjort og veldig godt forklart. Det ville være flott hvis du har opsjoner og fremtidige megleravgifter også. Takk så mye. Ashish New York Kan du vennligst publisere MMC od HDFC Securities. Takk på forhånd Kjære Mr. Manoj det er ingen MMC for HDFC sek. men en ting de legger seg bak er den tunge brokstrukturen, de belaster min Rs 25 for hver handelsvurderings-ID eller Del-basert. og dessuten belaster de også månedlig DP-avgift, som er ca 0,04 av total omsetning. Men de gir også fullstendig fred i sinnet da handelswebstedet har mulighet for IPOFDMF og det også i veldig god fart :) Kjære Mr. Ashish dette er brokstrukturen til FO ved almondz, men når du bor i NY, bekreft du DP som jeg tror det er diff for NRI39s FREMTIDIGE KOSTNADER TJENESTEBESKRIVELSE PÅ BROK 10.3 OMTALSKATTE I FREMTIDEN 0,002 selger bare OMNATTINGSBELASTNING PÅ TILBUD (På Premium Verdi) 0,05 Selger kun ANDRE KOSTNADER (TJENESTESKATTE) PÅ TUNROVERDRAGET 10.3 Salg av et alternativ i verdipapirer (STT) 0,017 prosent Selger Salg av opsjon i verdipapirer, hvor opsjon utøves (STT) 0,125 prosent Kjøper Salg av futures i verdipapirer (STT) 0,017 prosent Selges Stempelavgift per statlig stempel Stempelavgift for Delhi 0,01 maks. Rs.1000 Vennligst omvendt avgifter av reliancemoney. de har økt sine avgifter til rs 15 - flat på enhver form for transaksjon (hvis du betaler forhåndsmegling av 500,1000 - etc) eller deres 5 meglerprogram er: levering: 0,45 for mer info reffer: pålitelighet penger nettsted takk mye. Din informasjon er veldig nyttig for meg som jeg vil åpne min demat. så pls kan du ha oppdatert informasjon om handel megling, så det ville være enklere for meg å bestemme. Takk N Regrds, Neel Kjære Mr. Neel all informasjonen ovenfor er oppdatert, da selskaper generelt ikke endrer sin brokstruktur ofte. så ta det som endelige handelsverdier hei der, jeg vil gjerne åpne en ny DEMAT-konto i Ahmedabad-byen. Kan du foreslå meg en som er god i tjenester, så vel som god til megler-marginen. Rask respons ville hjelpe meg med å få godt resultat. Kjære Mr neel, hvis du er første gangs investor, så foretrekker du HDFC Sec som de er veldig gode, men dyrt, for jeg har nylig åpnet acc med almondz global, de har veldig lavt knep (les mine innlegg ovenfor) og god service du kan foretrekke dem også. Jeg brukte IDBI (.40 og .004 paisa). Men grensesnittet var ikke bra. Jeg beklager at det var timepass-produkt fra IDBI. Nylig sjekket mange brokaragehus som Angel, Religere, Sherkhan, jeg åpnet konto i indiainfoline fordi - brokarage (.25 og .025) - Livstid demat (ingen årlig AMC lade som 300 rs i andre) - God programvare (jeg bruker webbasert som installert sw vil ikke fungere på kontoret: P) - Så langt god støtte Skal Rs 70 per lot bety Rs 70 for kjøp og Rs 70 for å selge mye jeg har kontoen min i sharekhan .. Så hvordan er meglerhuset annerledes i intrday og levering for opsjonshandel. I tilfelle opsjoner handler hvordan megling er forskjellig, kan noen si. Jeg blir belastet Rs70 per lot av sharekhan. Hva betyr det? Rs 70 for buy 1 lot og Rs 70 for å selge mye .. så ut så venter på et svar .. på forhånd. hei suvy ya det betyr rs 70 begge ganger 70 på å selge en mye og 70 på å kjøpe en masse takk for din innsats. Hei, vi planlegger å ta en fransk av anerkjent meglerfirma. Vennligst kan du foreslå oss som er et av de beste i dette feltet når det gjelder goodwill, næringsliv, allmenn interesse etc. etc. sharekhan megling per år hvis du betaler 1lakh på forhånd for årlig megling 0,015 for intradag og 0,1 for dely. saravanan ADITYA BIRLA TILBUD BEST BOKERAGE 0.025 T0 0.008 PLS KONTAKT 9840170974 hei sønnen meglerhuset er avhengig av det området du bor, som alle meglere er til stede der folk bruker utgifter til finansielle produkter som alle andre brokhus er tilstede der. hvis du ønsker å ta noe brok hus, må du først være kunden i en måned eller spør kunden om servicekvaliteten fordi her i markedet er mange store navn fattige i tjeneste og store kunder går for lavere meglerhandel og små kunder går for kontor utseende, tilbudt tjenester osv. skrive ting slik at du bare velger noen og deretter igjen innlegg her ville sikkert fortelle deg abt dem hvis jeg vet :) Med vennlig hilsen alok aggarwal takknemlig for deg for denne verdifulle information. bt m forvirret. hvor skal jeg åpne dmat accountgt Jeg ønsket å begynne med handel. Les gjennom blokkene dine. Vennligst foreslå at det er bra å gå med Angel Broking. Awating å åpne Dmat konto og følge markedet vil da prøve å handle somthing. Vennligst foreslå. dette er siddharth .. hvis du er en tung handelsmann enten i egenkapital, derivater eller vare plz kontakt meg på 9899477978 jeg vil gi deg de beste tilbudene i form av megling. hei frnds, jeg m utsav, jeg så alle dine kommentarer og dere vil ha en best avtale for dine penger som jeg gjør. jeg har nylig fått en best mulig avtale fra karmic stockbroking pvt. ltd. og tjenester n tips er virkelig varer, det virket for meg og jeg har også tjent gode feil også. når jeg teller det forhåndsmeglingskjema, belaster de meg 2 paise for intraday amp FampO, 10 paisa for levering. så gutta hvis du liker avgiften kan du kontakte mr. mohit jain n hans mobilnr. er 9699500673 Gjør det ikke mulig. Godt arbeid verdsatt :-) virkelig et godt arbeid kan du bare gi et bord med sammenligning av ulike meglerfirmaer som tilbyr pms og deres amc og meglerkostnader Hei Iinvestor, god jobb kjære. Det hjalp meg mye å lære om forskjellige firmaer og respektive kommentarer bidro også mye. Takk fra alle. jeg vil gjerne starte en aksjehandel firma. eller starte en franchise. what er prosedyrene. hvor mye det vil koste. betyr at jeg ønsker å starte en bedrift firm. pls hjelpe meg. Hva med Bonanza Portfolio Ltd. Hvorfor ikke du nevne abt bonanzaportfolio ltd Jeg hørte det en beste meglerfirma i India, sier baby joseph. Karvi krever en mye Rs.132 for kjøp og salg. hvis en person selger en nifty på 10 poeng. 10 50 500 mindre (Rs.132 132) skatt rs. stax 15 stt rs.45 total effekt: 324 (omtrent) selgeren får RS.175 - hvem får mer kunden eller megleren som gjør mer ved å bruke pengene våre. (basert på nifty 5278 poeng sjokkerende at de tar betalt så høyt, etterlater ingenting med handelsmannen, så det er bedre å bytte til noe annet merke som gir det samme ved rundt 3030, kan du gi meg informasjon om handelsavgift for alle selskaper i India for alle kostnader besøk site theequitymarkets der vil du finne komplette kostnader leveid HI jeg er anjana her. Jeg er ny for å dele trading. I vil åpne en demat konto .. hvor jeg kan gjøre med sbi eller med sharkhan .. plz foreslå meg. HI jeg er anjana her. Jeg er ny for å dele trading. I vil åpne en demat konto .. hvor jeg kan gjøre med sbi eller med sharekhan .. plz foreslå meg. min borker lading minimum 5 paisa megling per aksje. da hvordan å handle den lille krone lager For eksempel når jeg kjøper Cals Refineries R 0,32 paisa må jeg betale 5 paisa som megling slik at kjøpesummen skal være Rs0.37 paisa (det er 15 meglerhandel).så jeg kan ikke kjøpe disse små penny-aksjene. Jeg vet Jeg må bytte meg megler. Noen hjelper meg som meglerhus som tilbyr lav og megling c harger basert på beløp som jeg investerer og ikke er basert på per aksje basis. Tjene penger på nettet aldri vært så enkelt og gjennomsiktig. Du vil finne gode tips om hvordan du gjør den drømmen hver måned. Så gå videre og klikk her for mer informasjon og åpne flomgater til din onlineinntekt. Beste ønsker. Angel Broking tar meg et minimumsbeløpsgebyr på Rs.30- per avtale for avtale. Gjør alle meglerfirmaer dette. Tjene penger på nettet aldri vært så enkelt og gjennomsiktig. Du vil finne gode tips om hvordan du gjør den drømmen hver måned. Så gå videre og klikk her for mer informasjon og åpne flomgater til din onlineinntekt. Beste ønsker. Hei sirmam, jeg vil gjerne åpne en ny DEMAT-konto i Delhi. Kan du foreslå meg en som er god i tjenester, så vel som god til megling-margin og hva du sier. Rask respons ville hjelpe meg med å få godt resultat. Jeg ser åpen dematkonto og trading ved hjelp av sbicap hva ville du si kjøpe selge gamle bøker i ndia BookBazaar. in informasjonen er veldig hyggelig. Jeg forbereder faktisk et prosjekt på Edelweiss Demat konto og prøvde å finne prisen på andre meglere slik at jeg kan sammenligne det. Ovenstående tabell gjorde jobben min veldig lett. Thnxxx. I stedet for kvotebaserte avgiftskvoter, bør du gå bedre for kvitteringstransaksjonskostnader. ellers vil den tidligere suge pengene våre, enten vi tjener fortjeneste eller ikke, siden det belastes basert på det totale transaksjonsbeløpet, uavhengig av om man gjør en fortjeneste. sjekk RK globalt. som belaster Rs.9- per transaksjon. rkglobalServicesWhatWeOffer. asp Denne tabellen data aprox. ett år gammelt (i dag 08-okt-2010) i henhold til avhengighetspenge til stede, fordi du gir tillit penger ca ett år gammel. Hvem vil oppdatere dette. Hei alt jeg har funnet et nytt firma ved navn ZERODHA. Jeg er deres klient fra fortiden to møller, og de jobber virkelig med hensyn til service, meglerkostnader mister teknisk støtte. Jeg valgte dem etter en analyse fra de nevnte firmaene i innleggene ovenfor. Deres megleravgift er bare rs20 - uavhengig av uansett handelsstørrelse er så vel som handelstypen .. dette er min mening hvis noen vil vite mer, kan bare henvise dem ved deres nettsideadresse zerodha .. dette er basert på min analyse .. noen kan bare gå gjennom det før du aksepterer til mitt synspunkt. takk for den fantastiske sammenligningen av prisene. Jeg er nybegynner, og vil trenge litt råd om hvordan man investerer klokt og lærer å forstå markedet. Jeg har planlagt å investere for en stund nå, men tingen er at jeg ikke er godt kjent med handel, så min åpenbare strategi er å investere lavt for en stund for å få følelsen og innsiktet Nå er problemet de fleste av mine frnds som handler ikke Hav ideen om hva megleringen som er ivaretatt, er lading, og de investerer lavtår og er fornøyd med 4-5 fortjeneste, men det jeg har observert er løverandel, er tatt bort av d meglerhandel. På deres nettsted har de sagt at deres gebyr er. 75 men wen jeg beregnet alder belastet for 3 tilfeldige transaksjoner det kom ut til rundt en whopping 2.7Dette kan ikke feilaktig kan noen forklare de 39 skjulte kostnadene39 Jeg er veldig forvirret på forhånd takk Dette er veldig nyttig. Går videre hvis du kunne vurdere fra flere meglere like Ventura, Oswal. Zerodha: Medlem av NSE amp BSE ndash SEBI Registreringsnr. INZ000031633 CDSL: Depositumstjenester gjennom Zerodha Securities Pvt. Ltd. ndash SEBI Registreringsnr. IN-DP-100-2015 Commodity Trading gjennom Zerodha Commodities Pvt. Ltd MCX: 46025 NCDEX: 1138 ndash SEBI Registreringsnr. INZ000038238 Registrert adresse: Zerodha, 153154, 4. kryss, Dollar Colony, Opp. Clarence Public School, J. P Nagar 4. fase, Bangalore - 560078, Karnataka, India For eventuelle klager knyttet til verdipapirmekling, vennligst skriv til complaintszerodha, for DP relatert til dpzerodha. Vennligst vær sikker på at du nøye leser risikofyldselsdokumentet som foreskrevet av SEBI ICF. Forhindre uautoriserte transaksjoner i kontoen din. Oppdater dine mobilnummer-ID-IDer med dine meglere. Motta informasjon om dine transaksjoner direkte fra Exchange på mobilmeldingen din på slutten av dagen. Utstedt i investorens interesse KYC er engangsøvelse mens du handler i verdipapirmarkeder - når KYC er gjort gjennom en SEBI-registrert mellommann (megler, DP, Mutual Fund etc.), trenger du ikke å gjennomgå samme prosess igjen når du nærmer deg en annen mellommann . Kjære Investor, hvis du abonnerer på en børsnotering, er det ikke nødvendig å utstede en sjekk. Vennligst skriv bankkontonummeret og skriv inn søknadsskjemaet for godkjenning for å autorisere banken din til å foreta betaling ved tildeling. Ved ikke-tildeling vil midlene forbli på bankkontoen din. Som en bedrift gir vi ikke lager tips, og har ikke autorisert noen til å handle på vegne av andre. Hvis du finner noen som hevder å være en del av Zerodha og tilbyr slike tjenester, vennligst send oss ​​en mail til complaintszerodhaNå at du har bestemt deg for å begynne å handle på lager, er det viktig å velge riktig megler som oppfyller dine krav. Mekleriet du betaler kan gi stor forskjell i avkastningen du gjør i det lange løp, og det er vanskelig å bytte meglere når du har begynt å handle med dem. Så gjør riktig forskning før du bestemmer deg. Det meste av informasjonen er tilgjengelig på nettsiden og før sluttføring kontakt megleren og bekreft det meglerstruktur fordi noen av detaljene kan endres. Nedenfor finner du de nyeste kontoåpningsgebyrene og megleravgiftene for alle de store meglerne i India. Jeg har brutt bordet i to deler, den første for rabattmeglere og den andre for Full service meglere. Major Full Service Brokers er den største rabatt meglere er rabatt meglere ville være en god passform for deg hvis du er komfortabel online og don8217t se analytiker anbefaling å handle på lager. Med dem vil du ende opp med å betale svært lav megleravgift. I tilfelle du er ny til å investere og ikke sikker på hvordan det fungerer, les Slik investerer du i aksjemarkedet i India. Hvis du vil lese mer om de fullstendige meglerne, kan du lese listen over topp 10 meglere i India som har detaljert informasjon om alle de store meglerne. Du kan lese gjennomgangen av større fullservice megler som ICICIDirect. Angel Broking og Motilal Oswal Brokerage gjennomgang. 2 svarLesste meglerkostnader i India Tradisjonelt i India dele meglere som vant til å betale en viss prosentandel av handel (for eksempel ICICIdirect kostnader .5 for leveringsbasert handel). Så hvis du var en handelsmann eller en stor investor, endte du med å betale en stor megling på transaksjonen din. De fleste av den næringsdrivende og store investoren endte med å betale megling verdt lakhs av rupees. Disse typer meglere er kjent som tradisjonelle eller fullmektige meglere. De fleste av detaljhandelen investorer brukte også dem til handelsbehov som disse meglerne der det meste var knyttet til banken din som ICICIdirect med ICICI bank, og det var veldig enkelt å åpne og administrere konto med dem. Men i de siste årene, med fremgang i teknologi, er det en ny form for meglere tilgjengelig i det indiske markedet som kalles flat avgift eller rabatt meglere. De har raskt tatt en stor andel av handelsverdien basert på aggressive meglerkostnader. Flat Fee Stock meglere (også kjent som rabatt meglere) belaster et fast beløp (dvs. Rs 15 eller Rs 20) per handel uavhengig av størrelsen på handelen. Trader betaler fast pris megling, si Rs 20, for handel på Rs 10.000 eller Rs 1,00,000. Dette gir mye mening til handelsmenn som handler flere ganger om dagen. Når du kjøper 100 aksjer av RIL til Rs 1000 per aksje, vil meglerprisen belastet av Fixed Price Broker fortsatt være Rs 20, mens den tradisjonelle megleren som ICICI Direct vil belaste Rs 500 (med en hastighet på 0,50 av 100 000). Denne forskjellen er enda mer for handelsmenn som handler i FampO-segmentet. For eksempel ICICI Direkte kostnader 60lot for opsjonshandel, så hvis du kjøper 5 mange NIFTY, vil du ende opp med å betale 300 meglerhandel samtidig som rabattmegleren vil belaste deg bare Rs 20. En besparelse på mer enn 90 sammenlignet med en full service megler. Eksemplet ovenfor viser tydelig at meglerhandel belastet med flat-rate-aksjehandel er betydelig lav og enkel, og dette gjør en stor forskjell i årsskiftet når du ser din PampL-konto Liste over Laveste meglerhandel Stock meglere 1.) Zerodha The Zero Brokerage Broker. En Bangalore-basert nullfee-aksjehandel megler som tar betalt Rs Zero per handel for leveransebaserte handler. I tilfelle du handler intradag og FampO, betaler du flatmegling av Rs 20 per handel. De er den største rabattmegleren i India med mer enn 150 000 kunder. Klikk her for å åpne konto hos Zerodha. 2.) RKSV Securities Drømmeplanen (Flat Rs 20 Per Trade) RKSV er en Mumbai basert populær rabattmegler kjent og tilbyr handel i kontanter og FampO-segmenter. RKSV-megleringsplaner begynner på flat Rs 20 Null meglerhandel for leveransebaserte handler. Kontoåpningsavgift fravikes hvis du åpner konto herfra. 3.) Handel Smart Online. Trade Smart online gir en av de laveste meglerandelene i India til Rs 15 per handel uavhengig av volumet og en ubegrenset plan for Rs 1899. Men de gir handel bare gjennom NEST trading plattform som ikke er så bra. Åpne konto her. Du kan finne vår liste over Top 5 Rabatt megler sammenligning og vurdering her. Hvorfor jeg bør flytte til Flat Fee Stock Trading Broker Det er flere fordeler med å flytte til en flat fee Stock Trading Broker. Hvis du er en handelsmann, kan det ende opp med å spare deg rundt 90 meglere på de fleste av handlerne dine. Ingen ekstra avgifter, bare en lav, all-inclusive rate. De er rimeligere for gjennomsnittlige investorer. Med sparing av denne størrelsen kan du handle mer. Det gjør beregningen av megling virkelig enkel. Når du vet hvor mange handler du har gjort, kan du bare multiplisere det med fast megling og finne ut den totale meglerregningen du må betale (eksklusive skatt). De er kun fokusert på meglingstjenester og gir bedre kundeservice. Du kan handle på det meste av utvekslingen nå som rabattmegler med alle hovedutvekslingene. Skatter belastet på megling (dvs. Tjenesteskatt på 14 på megling) er mindre som megling i seg selv er mindre. Men bortsett fra disse fordelene er det også noen ulemper. Mesteparten av tiden Flat fee meglere wouldn8217t har et fysisk kontor hvor du kan gå og snakke med en ekte person. De fleste av rabattmeglerne vil gi de fleste av det tjenester online. Så hvis du er en slags person som foretrekker å handle med ekte person, er rabattmeglere ikke for deg. Disse meglerne gir også mye av investeringsrådgivningen og forventer at du handler på egen hånd. Disse meglerne vil gi deg mulighet til å knytte sammen med de fleste nasjonaliserte banker, men uttak ville ikke være så enkelt, og det vil ta litt tid å komme til kontoen din. Full service meglere å se på Endelig vil jeg legge til at noen mennesker fortsatt vil åpne konto med full service meglere. Du kan spørre om at siden rabattmegler ber om så lav megling, hvorfor vil noen åpne konto hos Full service meglere som ICICI direkte eller Angel broking. For det må du se på tjenesten som tilbys av fullservice megler. Angel Broking er en av de beste full-service megler opererer i India. De gir enkel trading plattform, og hvis du er en forrett, vil du elske det enkle handelsplatformen der. De gir også støtte hvis du nettopp har startet handel, og de krever null for kontoåpning. Mekleriet de tar betalt kan gå lavt opp til .1 for levering og .01 for intradag. Frekvensen som du vil få, vil avhenge av den innledende marginsjekk du oppgir når du åpner kontoen. For å åpne konto hos Angel Broking, vennligst oppgi detaljene dine ved å klikke på knappen nedenfor. Full service megler gir ikke bare brokeringstjeneste, men de tilbyr hele spekteret av tjenester, inkludert rådgivningstjeneste, som i tilfelle du nettopp har startet. du trenger mye. De tilbyr også forsikring, verdipapirfond etc under ett nettsted som gjør det enklere for deg å administrere dem. Også generelt gir fullmæglere meg mye høyere margin enn rabattmegler, så hvis du vil ha høy margin, bør du igjen se på Full service megler. AGSuresh Babu Shenoy sier: Etter at du har gjennomgått alle artiklene på meglerforretninger, oppstår noen forvirring 1) Når du kjøper 100 aksjer av XYZ Ltd til Rs 1000 per aksje, vil meglerprisen fra Fast Price Broker fortsatt være Rs 20 mens den tradisjonelle megler som ICICI Direct vil belaste Rs 500 (med en hastighet på 0,50 av 500 000) Det er åpenbart en feil her. Det er ikke 500 000, men 100100010000. Dette kan unnskyses. 82128212821282128212821282128212821282128212821282128212 2) Du legger inn en kjøpsordre for 1000 Reliance del, og den blir fullført, det tar 10 handler til hele 1000 er kjøpt. Derimot. uavhengig av hvor mange handler det tar å fullføre bestillingen, vil du bli belastet en fast meglerandel på Rs 9. Dette i anmeldelsen på SAS Online Ovenstående reiser et unikt spørsmål. Vanligvis ble meglerhusene beregnet på totalsummen. Dette ble forandret til en handel. her er forvirringen Hvis en forhandler plasserer en enkelt KJØP-ordre for 1000 aksjer i et scrip, betraktes det som en ordre nummerert X selv om bestillingen utføres i utvekslingene i flere trinn. Det kan bli utført som små mengder i hver av henrettelsene. Mens næringsdrivende normalt anser ovennevnte som en handel, sier artikkelen at den anses å være flere handler av brokkeren (rabattmegler). Således belaster de rs 20 for en handel, og hvis det tar 5 henrettelser, skal den faktiske megleringen være 5 20 100 i stedet for Rs 20 som forventet av handelsmannen. I den ovennevnte oppskrivningen er det påstått at Sas online pålegger bare Rs 9 for hele 1000 aksjer (uavhengig av n antall henrettelser). Så er det samme for andre rabattbrockere også som Zerodha. Eller belaster de rs20 en rekke henrettelser. Dette må avklares for å få en ordentlig forståelse av de belastede kostnadene og dens modus.

No comments:

Post a Comment